Wij zijn blij met jou als klant! Profiteer als Member van mooie kortingen, de pre-shopping, dagdeals en speciale aanbiedingen. Wij verrassen je graag. Er zijn exclusieve winacties en ben je jarig? Dan hebben wij speciaal voor jou een verrassing!*
Het is heel eenvoudig. Bij elke aankoop (zowel online als in één van onze winkels) wordt jouw aankoopbedrag omgezet in punten. 1 euro = 1 punt. Aan de hand van de punten die je spaart krijg je een status en de daarbij behorende voordelen. Je begint met MEMBER en klimt op tot VIP of de hoogste status PREMIUM. Hoe meer je spaart, hoe hoger je status en hoe meer voordelen je krijgt.
Alle bovenstaande informatie is van toepassing op het hele jaar 2024.
Wij hebben jouw gespaarde punten van het afgelopen jaar gebruikt voor het bepalen van jouw beginstatus voor 2022 (MEMBER, VIP of PREMIUM). Bij iedere aankoop spaar je door en zo klim je op van MEMBER naar VIP of van VIP naar PREMIUM. Ben je PREMIUM? Dan staat je status voor het hele jaar vast. Ben je een nieuwe MEMBER? Ook dan spaar je vanaf je eerste aankoop bij Van Os door en klim je gedurende het jaar op bij iedere aankoop. Je kunt gedurende de periode van een jaar niet zakken in status, je kunt wel opklimmen naar een hogere status.
Wij houden je via de nieuwsbrief op de hoogte van de nieuwe coupons met exclusieve kortingen en aanbiedingen die voor je klaarstaan. Deze coupons worden op gezette momenten in het jaar uitgekeerd en jouw gespaarde punten kan je zelf in je online account inzien. Heb je een nieuwe aankoop gedaan? Dan worden je punten binnen 24 uur bijgeschreven in je account. Het is mogelijk dat jouw aankoop heeft plaatsgevonden na het uitkeren van de coupons. Dan ontvang jij bij de eerstvolgende uitkering jouw eerste coupons om te verzilveren. Onze winkelmedewerkers kunnen ook in de kassa zien welke coupons er voor je klaarstaan.
In de winkel: Bij de kassa kan de winkelmedewerker zien welke coupons er voor je klaarstaan. Je kunt kiezen welke je wilt verzilveren. Je hoeft deze niet eerst online te activeren. Je kunt één coupon per bon inleveren.
Op de webshop: Log online in met je account. Hier zie je jouw gespaarde punten, jouw status en welke coupons er voor je klaarstaan. Vul je winkelwagen en selecteer bij de eenalaatste stap, na ''Betaalmethode'' in het overzicht welke coupon je wilt activeren en verzilveren. Dit doe je door op 'Toevoegen' te klikken. Je kunt één coupon per bestelling inleveren.
* Wil jij graag een verjaardagscadeautje ontvangen? Dit kunnen wij natuurlijk alleen geven als je geboortedatum bij ons bekend is.
Wil je meer weten of heb je nog vragen? Bekijk dan eerst de meest gestelde vragen. Misschien staat jouw vraag er ook tussen, dan heb je meteen een antwoord.
1. Wat is een Van Os Membership?
Het Van Os Membership is een nieuw loyaliteitsprogramma. Iedere euro die je bij Van Os uitgeeft, wordt omgezet naar één punt. Hiermee creëer je een status. In die status profiteer je van verschillende voordelen.
2. Is het gratis?
Ja. Lid worden doe je door een account te maken op de website. Winkelpersoneel kan hier natuurlijk ter plekke ook mee helpen.
3. Hoeveel punten kan ik sparen?
Je kunt oneindig veel punten sparen. Er zijn drie statussen. De status MEMBER krijg je automatisch bij aanmelding. Als je 100 euro uitgeeft, krijg je 100 punten en krijg je de status VIP. Als je 400 euro uitgeeft, krijg je 400 punten en krijg je de status PREMIUM.
4. Hoe worden euro’s omgezet naar punten?
1 euro is 1 punt. Bij een aankoop van 29,49 ontvangt de klant 29 punten. Bij aankoop van 29,50 krijgt de klant 30 punten.
5. Hoe oud moet ik zijn om Member te worden?
Je moet minimaal 18 jaar oud zijn.
6. Zijn punten inwisselbaar voor contanten?
Nee. Je kunt je punten alleen inzetten om coupons in jouw status te verzilveren.
7. Hoe word ik geïnformeerd over speciale aanbiedingen?
Als je lid bent van het Van Os Membership, krijg je eens in de zoveel tijd een e-mail speciaal over het loyaliteitsprogramma. Hierin worden de huidige of nieuwe coupons uitgelicht.
Daarnaast kan je ook inloggen op de website. In jouw account staan de coupons die voor jou bestemd zijn.
8. Waar kan ik mijn puntenaantal zien?
Dat kan op verschillende manieren:
1. Door in te loggen op de website, je punten staan in je account.
2. In de winkel, medewerkers kunnen klanten in de kassa opzoeken.
9. Ik weet mijn inloggegevens niet meer, kan ik nog lid worden?
Ja, dat kan. Als je al een account had, ben je automatisch al Member. Om je account te herstellen met een nieuw wachtwoord klik je op ‘’Inloggen’’ en dan op ‘’wachtwoord vergeten’’ zodat er een nieuw wachtwoord wordt verzonden naar je e-mail. Log in met je nieuwe wachtwoord en bekijk jouw gespaarde punten, status en kijk of er coupons voor je klaarstaan.
10. Hoe lang duurt het voordat mijn punten zijn bijgeschreven?
Je punten worden binnen 24 uur bijgeschreven in je account.
11. Kan ik meerdere coupons in mijn status met elkaar combineren?
Je kunt één coupon per bon of bestelling inleveren. Ze kunnen niet gecombineerd worden.
12. Kunnen mijn punten vervallen?
Ieder jaar wordt er voor jou een status bepaald. De status voor 2019 is bepaald aan de hand van het aantal punten die je in het afgelopen half jaar al had gespaard (toen nog bonuscheque). Bij iedere aankoop spaar je door en zo klim je op van MEMBER naar VIP of van VIP naar PREMIUM. Ben je PREMIUM? Omdat de status MEMBER begint bij 0 punten, heb je in ieder geval altijd de voordelen uit die status.
13. Ontvang ik een klantenpas?
Nee, je ontvangt geen klantenpas. Je spaart de punten aan de hand van je klantnummer, zowel online als in de winkel. Die worden dus automatisch bijgeschreven in je account.
14. Verlies ik punten als ik een artikel retourneer?
Voor alle artikelen die je retourneert vervallen ook de gespaarde punten. Indien je een artikel retourneert ter waarde van €24,99 vervallen de 25 punten ook.
Indien je spaarpunten hebt ingezet voor een speciale aanbieding waarvan je het product vervolgens retourneert dan komen de spaarpunten die voor de speciale aanbieding zijn gebruikt te vervallen.
15. Als ik een item retourneer en gelijk een nieuw item koop, kan ik dan de gebruikte korting (voordeel uit de status) weer op de nieuwe aankoop gebruiken?
Nee, dat kan niet.
16. Tellen verzendkosten ook mee als punten?
Nee. Je ontvangt alleen punten over het aankoopbedrag van je gekochte artikel(en). Het is niet mogelijk om punten te sparen over eventuele verzendkosten.
17. Kan ik mijn bonuscheque nog verzilveren?
Ja, je kunt jouw openstaande bonuscheque(s) altijd bij één van onze 28 winkels verzilveren. Ook na ingang van het nieuwe loyaliteitsprogramma kan je openstaande bonuscheques nog verzilveren.
18. Worden er nog nieuwe bonuscheques uitgegeven?
Nee. Met ingang van het nieuwe loyaliteitsprogramma vanaf 1 januari 2019 zullen er geen bonuscheques meer worden uitgegeven.
19. Kan ik mij ook weer afmelden van de Van Os Membership?
Indien je jezelf als Member wilt uitschrijven kun je dit doen via onze Klantenservice. LET OP: als je je uitschrijft, komen al je punten en daarmee je status DIRECT te vervallen.
Wil je nog wel Member blijven maar geen nieuwsbrieven of e-mails meer van ons ontvangen, dan kun je dit doen in je gebruikersprofiel of via de nieuwsbrief onder het kopje ‘uitschrijven’. Je ontvangt dan geen nieuwsbrieven en e-mails meer van ons.
Ben je onverhoopt niet tevreden over onze service of heb je vragen/opmerkingen? Laat het ons dan weten. Wij zullen er alles aan doen om je alsnog van dienst te zijn! Je kunt de klantenservice op de volgende manieren bereiken:
Telefoon: 0172-447 517
E-mail: info@vanostassenenkoffers.nl
Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 17.00 uur
BEL 0172 - 447 517 (5 dagen per week bereikbaar) of zoek een winkel bij jou in de buurt