Menu

Van Os Membership

MEER VOOR MEMBERS

Wij zijn blij met jou als klant! Profiteer als Member van mooie kortingen, de pre-shopping, dagdeals en speciale aanbiedingen. Wij verrassen je graag. Er zijn exclusieve winacties en ben je jarig? Dan hebben wij speciaal voor jou een cadeautje in de winkels klaarliggen!*

Hoe werkt het?

Het is heel eenvoudig. Bij elke aankoop (zowel online als in één van onze winkels) wordt jouw aankoopbedrag omgezet in punten. 1 euro = 1 punt. Aan de hand van de punten die je spaart krijg je een status en de daarbij behorende voordelen. Je begint met MEMBER en klimt op tot VIP of de hoogste status PREMIUM. Hoe meer je spaart, hoe hoger je status en hoe meer voordelen je krijgt.

Jouw status

Wij hebben jouw gespaarde punten van het afgelopen half jaar gebruikt voor het bepalen van jouw beginstatus voor 2019 (MEMBER, VIP of PREMIUM). Bij iedere aankoop spaar je door en zo klim je op van MEMBER naar VIP of van VIP naar PREMIUM. Ben je PREMIUM? Dan staat je status voor het hele jaar vast. Ben je een nieuwe MEMBER? Ook dan spaar je vanaf je eerste aankoop bij Van Os door en klim je gedurende het jaar op bij iedere aankoop. Je kunt gedurende de periode van een jaar niet zakken in status, je kunt wel opklimmen naar een hogere status. Op 1 januari 2020 zal je status opnieuw worden bepaald over het hele jaar 2019.

Voordelen

Wij houden je via de nieuwsbrief op de hoogte van de nieuwe coupons met exclusieve kortingen en aanbiedingen die voor je klaarstaan. Deze coupons en jouw gespaarde punten kan je zelf in je online account inzien. Heb je een nieuwe aankoop gedaan? Dan worden je punten binnen 24 uur bijgeschreven in je account. Onze winkelmedewerkers kunnen ook in de kassa zien welke coupons er voor je klaarstaan. 

Hoe kan ik de coupons verzilveren?

In de winkel: Bij de kassa kan de winkelmedewerker zien welke coupons er voor je klaarstaan. Je kunt kiezen welke je wilt verzilveren. Je hoeft deze niet eerst online te activeren.

Op de webshop: Log online in met je account. Hier zie je jouw gespaarde punten, jouw status en welke coupons er voor je klaarstaan. Vul je winkelwagen en selecteer bij de laatste stap in het overzicht welke coupons je wilt activeren en verzilveren.

Verjaardagscadeau

* Wil jij graag een verjaardagscadeautje ontvangen? Dit kunnen wij natuurlijk alleen geven als je geboortedatum bij ons bekend is. Vul daarom jouw klantgegevens aan in je online account! Was je jarig in januari? Jouw cadeau ligt vanaf 1 februari voor je klaar. 

Kan ik mijn bonuscheque nog verzilveren?

Ja, je kunt jouw openstaande bonuscheque(s) altijd bij één van onze 31 winkels verzilveren. Ook na ingang van het nieuwe loyaliteitsprogramma kan je openstaande bonuscheques nog verzilveren.

Worden er nog nieuwe bonuscheques uitgegeven?

Nee. Met ingang van het nieuwe loyaliteitsprogramma op 1 januari 2019 zullen er geen bonuscheques meer worden uitgegeven.

Is mijn gespaarde tegoed weg?

Nee. Jouw gespaarde tegoed is gebruikt om jouw nieuwe memberstatus te bepalen voor 2019. Hoe meer punten, hoe meer voordeel.  

Kan ik openstaand tegoed in contanten krijgen?

Nee. Dit kan niet omgeruild worden voor contanten. Openstaande bonustegoeden zijn omgezet naar punten zodat je niets kwijt bent. Aan de hand van de hoeveelheid punten is jouw beginstatus voor ons loyaliteitsprogramma bepaald. Hoe meer punten, hoe meer voordeel.  

 


Ben je onverhoopt niet tevreden over onze service of heb je vragen/opmerkingen? Laat het ons dan weten. Wij zullen er alles aan doen om je alsnog van dienst te zijn! Je kunt de klantenservice op de volgende manieren bereiken:

Telefoon: 0172-447 517
E-mail: info@vanostassenenkoffers.nl

Maandag t/m vrijdag: 8.00 - 21.00 uur
Zaterdag: 08.30 - 17.00 uur


BEL 0172 - 447 517 (6 dagen per week bereikbaar) of zoek een winkel bij jou in de buurt